juli 16

Försöker ladda upp lite sommarbilder här men bloggappen på mobilen ballar ur som vanligt. Får se om jag kan ladda upp dom nån annan dag.
Senaste dagarna har vart fina. Fredagen blev nice men inte mycket till utgång och i lördags hängde vi i solen och myste innan jag gick till julia för kvalitetstid och en bra fotbollsmatch.
I söndags tog jag en efterlängtad lång sovmorgon innan jag myste med mina fridor.
Igår var det dags för jobb igen och tro mig, tidiga mornar är verkligen inte min grej. Men tiden går så fort så det funkar. Körde ett svettigt pass på gymmet innan jag träffade Jossan vilket var allt för längesen, bra måndagkväll!
Idag jobbar jag igen innan det blir en kväll fullspäckad med fotboll. Både träning och på tv. Me like.
Laater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0