blue blue sky

uppe med tuppen på min lediga fredag. fick hoppa in och jobba hos pappa och svara i telefon, men alla andra verkar vara lediga för det är ingen som ringer..
senaste tiden har varit tuff i skolan och det är en del kvar. men jag börjar faktiskt se slutet på det hela. SÅ JÄVLA SKÖNT! 3 veckor är ju ingenting, eller?
min vad sviker mig, vill nästan säga att det är värt det efter måndagens köttarmatch med vinst. men vet inte, vill bara att det ska gå över. vila kan ju vara bland det värsta som finns.
igår var jag på huliganmatch i gammalkil, det va typ lika sjukt som det låter.

Sverige är ute ur hockey vm och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. de har ju inte direkt varit bra så något guld var de ju ändå inte värda. men, det finns väl lag som vinner guld efter skitmatcher så jag vet inte.

så nu vet ni.

laater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0