for what it's worth

här var det livat. allt och ingenting händer väl i mitt liv nu. jag tror att jag är på väg upp igen vilket är en otroligt skön känsla men jag har en bit kvar.
annars i mitt liv så lirar jag boll, går i skolan, kör lite bil, försöker få mycket tid med underbara vänner oså spenderar jag en del tid hos psykologen. Gå till psykolog är nog det värsta och bästa jag gjort i mitt liv, hittar man rätt så är det till stor hjälp.
Skolan tar kol på mig längtar till sommarlov, men även till påsklov, ja om 3 veckor befinner jag mig i rom.
Mina bästa vänner har fyllt 18 det firades med fest och utgång för deras del, jag är för liten så fick gå hem. Fridar har även tagit körkort, grym tjej!
I helgen var det fest, kul men jobbigt eftersom jag var sjuk eller är sjuk, ligger hemma.
Nu ska jag laga mat, pinsamt att jag fick ringa till pappa och fråga hur man kokar potatis, hej jag är snart 18.

'
the same girl who laughs and talks a lot and seems very happy is also the girl who may cry herself to sleep..'

laater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0