regnbågsdans

lite lördags&söndagsmys,
tror blogg.se har något seriöst problem eftersom typ inget funkar, men här är en del från den fina helgen som va.
Jobbet hos pappa gick fint, tror jag kommer trivas bra där i tre veckor i sommar. Blev sen en låångfika med Jenny o vi pratade om allt mellan himmel och jord, sånt är bra ibland! sen har jag hunnit med en timmes löptur, välbehövligt och skönt.
Om en vecka drar vi till varmare breddgrader, ska bli såååå jäkla nice, och jag är fullbokad fram tills dess, fiiint.
Nu ska jag ta mig en dejt med körkortsboken innan jag ska sova.
måste även säga att det gör ont i hjärtat för jag ska inte lira boll på 5 veckor, hur ska jag klara mig?
laater'
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hjärtat, tack för en otroligt mysig helg! Puss på dig!

2012-06-28 @ 21:20:17
URL: http://fridaaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0