push it to the limit

krampen i magen igår morse var inte att leka med, fick säga nej till jobb och det blev inget partyparty på kvällen som var tanken. Istället myste jag med Elin, käkade på steves och köpte sedan massa godis och såg på film. idag har jag varit på konfirmation, ingen höjdare att sitta i kyrkan, men desto mysigare att träffa den lilla släkten jag har som jag inte träffar allt för ofta. där blev det god mat och tårta. har ätit massor onyttigheter som jag nu mera inte är van vid men det var det värt och nu har jag varit ute och sprungit bort ångesten över det.
fredagsmyset Fridis hade fixat!
Lördagsmys!
 
fick tyvärr inga bilder från idag.
laater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0