18!

Då har jag gått och fyllt 18. I fredags var det förfest hemma hos mig, tack alla som kom och för alla presenter! Sen blev det utgång och inte så mycket sömn. Men i lördags körde vi igen, käkade mat och drack vin hos FridaA innan vi stack till stan och sprang runt lite här och var. Lite dansgolv, lite drinkar och en hel del sköna människor och efterfest. Efter en mycket lyckad kväll/natt gick jag och min finaste vän FridaA och la oss fram på morgonkvisten. Och igår åkte jag och käkade middag med familjen, mormor och farmor, mysigt! Det var en sliten tjej som låg i soffan hela kvällen igår men det tackar jag för, så det ska va. Idag jobbar jag som vanligt, sen blir det körlektion och fika med Madde. Laater'


Kommentarer
Postat av: Frida

Bäst är du vännen! <3

2012-07-23 @ 11:16:46
URL: http://fridaaxelsson.devote.se
Postat av: Hanna

Du är bääst älskling! <3

2012-07-24 @ 20:09:08
URL: http://htHannaHannateolinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0