today is better than tomorrow, if tomorrow never comes

satt uppe inatt och kolla på sverigejuniorerna och dom är sjukt bra. men nu äre sådär i mitt huvud, önskar jag hade fått sova längre.
idag sen ska jag kila upp till mormor och sen ska jag våldgästa Fridar hade jag tänkt.

iår är året då jag ska fylla 18 och bli myndig.
jag ska ha mitt sista sommarlov.
och jordens undergång ska ske.
även fast man inte riktigt tror på det där med jordens undergång kan jag inte låta bli och tänka på det. tänk om det skulle hända, sprängs man i luften då? eller blir man dränkt i vatten.
inget utav det hoppas jag.
denna sommar ska iaf rocka och jag ska va utomlands och 18 jag blir 18, vet inte om det är en lika märkvärdig siffra som alla pratar om, men jag hoppas det! körkort ska iaf inte bli fel. om jag lyckas ta det alltså..
2012 ska bli ett bra år, ett bättre år än alla andra!

laaater'

Kommentarer
Postat av: Carina

Vika fina tankar du har. Det kommer att bli så bra...o, jag fattar inte var min lilla snutta tagit vägen? Men vet du vad det bästa är+ jag har en STOR snutta nu. Du är bäst! Älskar dej!!!<3 <3 <3 M.

2012-01-06 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0