drack en liten drink men vi hoppade dessert,

Blev myyys hos Fridar! hon lärde mig hur man blogga från mobilen därifrån föregående inlägg. och oteknisk som jag är fattar jag inte hur man får det som det ska på datorn nu. men vi har iaf gjort hemgjord pizza, sååågott! oså blev det kladdkaka till efterrätt, mätt? mhmmmm. nu har jag sett sista delen av kronjuvelerna, feeting bra! imorgon var tanken att jag och Fridaa skulle åkt till motala och kollat cup igen men vi ångra oss, kostar 80 kr att gå in, rena rånet för en fotbollscup!? får se va vi hittar på för mys istället, säkert massa hockey! hej sportfånar. ska fixa bilder oså på min data soooon! laaater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0