allting kommer lösas och bli bättre igen?
















nu har jag tagit tag i och lägga in en del av mina två första veckor i datorn meeen bilderna är ju snea och går inte göra något åt, så man får helt enkelt vrida på huvet om man vill se..
det är lite nyår, lite bakishäng, en snygg bror som jag spenderat tid med de senaste dagarna, pizzabak och fler middagar hos fridar innan hon drog till London fuskisen, då fick jag en fiiin bild jag kunde kolla på när jag saknade henne för mycket. airhockey och tjejmiddag hos madde niiice, sen en del fia med knuff hos älskade mormor. fridaa kärade ner sig i persbrandt, hon och jag har även tränat och spenderat en del tid ihop för mys osånt. en fotbollscup avklarad och har två till inplanerade inom kort, det leker! en söt rödtott bara för han är cool. skolan har börjat och jag har varit sjuk.. sen me my self and i och min nya hårfärg som typ gått ur men tror de flesta sett den ändå.
kan låta som en bra första tid och visst har stunder varit bra och det är väl de jag lever för, men faktiskt är jag ganska så nere på botten och mår piss vilket egentligen kanske inte angår alla men för er stackars läsare som går in här kan ju få veta att det blir såhär för att inte mycket är bra just nu.
lovet blev för kort och skolan är faktiskt ganska oläglig just nu, försöker hitta mig själv fast det går inte så bra.
ajja nog om det.
MIN FINASTE VÄN HADE MED SIG EN SUPERFIN TSHIRT TILL MIG FRÅN LONDON, DET GJORDE MIN DAG! ASGLAD. PUSS ÄLSKLING!
dags för hockey och brors berömda korvstroganoff!

laater'


Kommentarer
Postat av: frida

snygg kalkon på kniven, och förövrigt riktigt niceiga bilder hihi. loveyou <3

2012-01-16 @ 20:55:51
URL: http://elftemarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0