2012

Helllo!
hade tänkt att skriva igår, men så blev det inte för då var det dödag först i ödeshög och sen hemma i soffan.
Jag tycker mitt nyår blev LYCKAT! Först mys och fix hemma hos Fridaa med Fridar och Clara innan vi drog vidare på mysmiddag och sen blev det fest! Det blev dans, champange, sång, och mycket annat. och det bästa var att mina bästa tjejer var där!
Vi kom hem vid 6 på morgonen, yeah. Tack alla fina som gjorde mitt nyår wonderful!

På nyårsdagen var det bara upp klockan 10 för att sedan gå och städa, det var blött och fötterna och jävligt trötta tjejer så nåra av oss drog hem och la oss igen. yess igår va verkligen en ligga och göra ingenting dag sov i soffan och pizza hade ju varit gott men bättre blev det då världensbästamammaochpappa hade gjort potatisgratäng och kött när jag kom hem.

2011 har inte varit det bästa året i mitt liv, speciellt inte den här sista tiden. Visst har jag haft mycket skratt och underbara stunder men sista tiden blev det mest tårar och ont i hjärtat och skiiit. Men familj och mina tjejer har vart där och det tackar jag för♥
Men detta leder till att 2012 bara kan bli ett bättre år förhoppningsvis! Dags att leva i nuet och göra saker jag mår bra av. Hoppas även på ett bra fotbollsår och vi har 3 cuper redan i januari.

i eftermiddag tror jag det blir o kolla fotboll i motala med pappsen! Dax för dusch och käk!




lite nyår, eftersom jag själv är dålig på att ta bilder så fick jag sno dessa. kanske nått jag borde bli bättre på i år!
laaaaater'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0