var dig själv, alla andra finns redan


bättre.

Den här dagen har jag kämpat mig igenom,
precis som alla andra dagar. men den här dagen har ändå varit annorlunda,
jag har visat mitt leende lite mer än vanligt. idag har vi flippat lite.
men känslan av att bära en mask är inget jag önskar någon annan.
tyngden och smärtan i bröstet är inget jag önskar någon annan.
hemska tankar och drömmar är inget jag önskar någon annan.
En dag ska jag ta mig ur detta, En dag kommer jag att se ljuset.
Men ett tips till folk som mår lite dåligt ibland, skriv av er, typ såhär, eller
någon annanstans om vad som helst. Det får dig lättare på andra tankar
och det blir oftast bra.
*Träna brukar också funka, göra av med lite energi.
Just vad jag ska göra snart, plåga mina lagmedlemmar och mig själv.

laaater'

Kommentarer
Postat av: frida

<3<3<3

2012-02-08 @ 19:48:41
URL: http://elftemarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0