Love Song

Har räknat ut att det är 54 dagar till sommarlov men endast typ 30 skoldagar. Ganska skönt, hoppas det går fort och att nationella proven är över snart. Snart går jag sista året på gymnasiet, totally amazing men innan det ska jag ha mitt sista sommarlov.. som ska bli perfekt med spanienresa, midsommar, fester, jobb fylla 18 år och förhoppningsvis ta körkort. Jag är taggad iaf.
Skolan suger rätt hårt just nu men fina vänner lyckas lysa upp mina dagar väldigt bra.
Vi premiärade på gräs igår, gick åt helvete,
men ändå så jävla skönt. Typ en vecka till seriepremiär.
Nu måste jag återgå till plugget innan en springtur och övningskörning. Vissa saker är bättre än andra.

image description
image description

laater'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0